Vegas baby!

Den 29 Juni bär det av, 15 timmars enkel resa till Las Vegas. 13 Dagars semester, ca 43 grader varmt, inte helt fel! 
Första veckan ska vi bo på The Venetian, Lovert kallade mig för "stekare", haha! Jag vet ju ingeting, pokerresa som jag bara råkar följa med på..
Har lite ångest över att lämna bort min lilla Ruffs, det är tur att jag har Anna och Mamma som tar hand om honom! Nappe ska antagligen vara hos Alex Mamma, så det känns också bra!
Lyckades hitta "20 måsten att göra i Vegas" på nån blogg, massa bra och roliga tips! Det blir säkert helt galet, ska försöka uppdatera lite bättre i bloggen då!

Nu ska jag och Ruffs ut och gå! Pusshej


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud va kul Malin! Ta en massa bilder så vi får se sen! =)

2010-05-13 @ 10:25:46
URL: http://johannaolveby.blogg.se/
Postat av: Malin

Det ska jag göra! :)

2010-06-13 @ 15:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0