...

Har haft kafferep med Sanna genom telefonen. Fy sjutton vad mycket jag saknar henne. Även om vi pratar flera ggr om dagen så är det inte samma sak som att träffas. Det var ett välbehövligt samtal idag iaf..
Får ta mig i kragen och åka ner dit när vi kommit hem. Gå på Liseberg och göra massa annat skoj!

Fick total panik när jag insåg att det är mindre än 1 vecka innan vi ska åka! Och imorgon ska jag åka och lämna Ruffs till Mamma, usch jag vill inte alls! Min lilla älskling.

Nej, nu lär jag göra något vettigt innan jobbet!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Saknar dig massor älskling!!!

Satan vad skojjsigt vi ska ha när du äntligen tar och masar dig ner hit till blåshålet :D love!

2010-06-25 @ 15:21:50
Postat av: Malin

Jepp, vi ska ha så jävla kul! ;) Saknar dig som en tok!

Love, love!

2010-07-01 @ 00:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0