...

Vi har haft besök från skåne den här veckan, jag tror att han tog med sig det dåliga vädret hit. Och nu när han ska åka hem så skiner solen, konstigt dedära..
Saknar mina flickor, man blir lite trött på att bara umgås med karlar i flera veckor..
I helgen ska Alex till Jönköping, så då tänker jag lura hit Sandoora!

Anna tog studenten i Fredags, våran "Lilla-Anna" har blivit stor! Synd bara att det var sånt skit väder, det regnade hela vägen till Västerås. Sen var det uppehåll en liten stund innan det började igen.. Det var annat när vi tog studenten, vilken underbar dag! Det känns som att det var igår, men jag kom fram till att dt var 4 år sedan. Tiden bara flyger förbi..

16 Dagar kvar... Nervigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0