...

Läste nyss kusses blogg och kom att tänka på hur dålig jag är på att höra av mig till alla jag bryr mig om...
Ibland även till mina underbaringar som bor nära! Det är ju klart att man ofrivilligt glider ifrån varandra, iaf om man inte bor nära och kan träffas när man vill.. Personer som har betytt och fortfarande betyder mycket, som man vill ha kontakt med.. Men då kommer tanken: Jag hinner ringa imorn.. Men imorn blir lätt till ett halvår istället!
Det känns som att jag har fullt upp hela tiden, och när jag inte har det så vill jag bara ligga på soffan. Men hur mycket har jag egentligen att göra? Och hur jobbigt är det att plocka upp telefonen och ringa? Nej, skärpning på den fronten!!

Men jag vill att ni ska veta, och jag hoppas att ni vet vilka ni är: Jag älskar er och förlåt för att jag är så glömsk och lat.. <3


Kommentarer
Postat av: zandra

Ja älskar dej gumman<3 förlåt att ja e dålig att hör av mej oxå men du vet ja finns för dej om d e något<3

2010-01-12 @ 12:28:35
Postat av: Pernilla

samma här hjärtat ;(

2010-01-12 @ 14:10:54
URL: http://afreakshow.blogg.se/
Postat av: Louise

Du är en underbar och fin människa Malin, jag tror att vi alla känner, någon gång, precis så som du gör nu <3 Det är också viktigt att komma ihåg att när det Verkligen gäller så finns man där för varandra, gränslöst. Det är det jag tror på och den uppfattningen jag har av vänskap, familj osv :) <3



jag älskar dig Malin!

2010-01-12 @ 14:56:31
URL: http://louma.blogg.se/
Postat av: Malin

Va underbara ni är!!

Jag älskar er och jag finns alltid här för er! <3

2010-01-13 @ 15:04:49
Postat av: Nanna

<3!

2010-01-27 @ 10:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0