En trevlig helg!

I Fredags var det fullt ös, vi startade kvällen med grillat och spel hemma hos Jim! Jag och Nanna drack vin, och inte så lite heller..
Sen bar det av ner på krogen, jag och Nanna hade tävlig om vem som kunde springa snabbast i högklackat.. Det gick bra, tror jag?
Träffade Anna och Zandra på Kingen, sen är det ganska svart.. Förutom att det var jävligt varmt så kommer jag inte ihåg så mycket! Spännande.. Sen gick vi hem till Jim för lite efterdrickande, jag och Nanna gick hem till mig runt halv fem tror jag..
Då ringde vi Marcan och frågade vart han var. Han var hos Andersson, så han sa att han skulle komma över. Jag tittade ut genom fönstret efter någon minut, då kommer han gåendes i kallingar och t-shirt!
Jag sprang runt med min vattenflaska och sprutade vatten på dom, tills vi fick för oss att gå över till Andersson och väcka honom och Roy, då var klockan typ fem på morgonen!
Vi kutade över dit med väldigt fagra steg vill jag minnas! Jag började med att hälla vatten i Anderssons ansikte för att sedan tackla Marcan så han flög över hela rummet!!
Sen puttade Marcan ner mig och Nanna i buskarna utanför på väg hem, så där låg vi och krälade som två sälar!
Så vaknade jag dagen efter av Nannas vackra stämma (NOT!!) med en djävulks bakfylla!

Sen på kvällen så satt jag och nanna på balkongen med vin och pratade! MYS! <3 Det gick lite trögt med drickat men sen var vi ner på krogen, man var ju inte på världens party humör! Men det var skoj!
Nu ska jag sluta jobba och gå hem!
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Haha. Det var en klockren helg! <3 Den måste vi göra om, snart!

2009-08-12 @ 18:31:48
Postat av: Malin

Absolut gumms! :D <3

2009-08-13 @ 08:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0